VLUCHTSCHEMA

| |
Zondag |
2
november 2025 |
| |
|
Woensdag
|
??
november 2025 |
| |
|
|
| |
|
|
|
| |
Vlucht |
# 188 |
| |
|
Vlucht |
# |
| |
Locatie |
Ecuador |
| |
|
Locatie |
USA |
| |
Tijd |
Uiterlijk
19.30 uur |
| |
|
Tijd |
Uiterlijk
19.30 uur |
| |
Departure |
SEQM |
| |
|
Departure |
Darrington (1S2) |
| |
Arrival |
SEQU |
| |
|
Arrival |
Bowerman
(KHQM) |
| |
Via |
SELT - SERB |
| |
|
Via |
Rechtstreeks |
| |
|
|
| |
|
|
|
| |
Flight Rules
> |
VFR |
| |
|
Flight Rules
> |
IFR |
| |
Max.
hoogte |
n.v.t |
| |
|
Max.
hoogte |
15.000 ft |
| |
Vliegplan: |
LNM |
| |
|
Vliegplan: |
LNM,
Simbrief, GTN750 |
| |
AIRACS: |
Navigraph
(optioneel) |
| |
|
AIRACS: |
Navigraph
(aanbevolen) |
| |
Afstand /
Tijd |
Nm
174 /
1u 31 |
| |
|
Afstand /
Tijd |
Nm
127 / 1.27 |
| |
Vliegplan |
ZIP
download |
| |
|
Vliegplan |
ZIP
(download) |
| |
Communicatie |
Teamspeak
3 |
| |
|
Communicatie |
Teamspeak
3 |
| |
Vis.
Communicatie |
JoinFS |
| |
|
Vis.
Communicatie |
JoinFS |
| |
Flightsim.to |
geen |
| |
|
Flightsim.to |
KHQM |
| |
Samenstelling |
Joop |
| |
|
Samenstelling |
Nico |
| |
|
|
|
|
|
|
Ecuador
VFR flight vanaf SEQM Quito Mariscal INT Airport. Na
vertrek vanaf deze - op
grote hoogte 7834ft liggende - airport zetten we koers via QSV
vor 116.80 naar SELT Latacunga airport 9131ft.
Veilige hoogte is 13500ft. Na vertrek klimmen we naar
14000ft via WP1 -- WP5 naar SERB Chimboraszo airport
op 9151ft hoogte.
Na deze take-off van SERB gaan we via WP6 -- WP10 14500ft.
Het beste is de
E492 road en Rio Cactia aqua rivier volgen naar SECM airport
op slechts 72ft
hoogte dan na WP10 langzaam dalen naar 1000ft. Na vertrek
vliegen we op
2000ft naar onze bestemming Jose Joaquin de Olmedo airport SEGU
Vlgs mij ben ik hier in 1988 naar toe gevlogen voor
reparatie op het baggerschip Geopotes 14. Was een lange
vlucht weet ik nog wel met de KLM.
Joop
IFR vluchtplan
(Instructie
voor aanleren IFR vliegen en vliegplan)
In de gegevens hieronder is geen vliegplan opgenomen.
De vlucht invoeren doen we voor aanvang op
het platform in Bern.
We doen dat zowel in LNM als in de GTN 750
(Nico)
| |
Woensdag
|
29
oktober 2025 |
| |
|
|
| |
Vlucht |
# A001 |
| |
Locatie |
Zwitserland - Duitsland |
| |
Tijd |
Uiterlijk
19.30 uur |
| |
Departure |
Bern (LSZB) |
| |
Arrival |
|
| |
Via |
Rechtstreeks |
| |
|
|
| |
Flight Rules
> |
IFR |
| |
Max.
hoogte |
10.000 ft |
| |
Vliegplan: |
LNM,
GTN750 |
| |
AIRACS: |
Navigraph
(aanbevolen) |
| |
Afstand /
Tijd |
Nm
164 / 0.56 |
| |
Vliegplan |
Collectief aamaken op locatie |
| |
Communicatie |
Teamspeak
3 |
| |
Vis.
Communicatie |
JoinFS |
| |
Flightsim.to |
Geen |
| |
Samenstelling |
Nico |
| |
|
|
|